Je ontvangt een e-mail wanneer dit artikel weer op voorraad is.
Je ontvangt geen e-mail meer wanneer het product weer op voorraad is.
Heb je inspiratie nodig voor je volgende aankoop?
Bekijk onze nieuwe producten, bestsellers terug op voorraad of onze selectie van luxe producten.
Luxplus (Luxplus ApS) is een ledenclub die naast andere ledenvoordelen kortingen biedt op bekende parfum- en cosmeticamerken. Luxplus is alleen voor particulieren. Het lidmaatschap is persoonlijk en kan niet worden gedeeld. Bij overtreding van de lidmaatschapsvoorwaarden kan het lidmaatschap worden geannuleerd.
Om lid te worden moet je 18 jaar of ouder zijn.
Je verdient BonusCash bij het voltooien van een bestelling bij Luxplus. De hoeveelheid BonusCash is afhankelijk van welke producten je koopt. Je kunt op elk moment zien hoeveel BonusCash je hebt verdiend als je bent ingelogd op je account. De BonusCash wordt automatisch toegepast op de volgende bestelling in een verhouding van 1:1. 9 BonusCash geeft je bijvoorbeeld een korting van € 9. BonusCash kan niet worden gebruikt tijdens de gratis proefperiode.
BonusCash verloopt niet, zolang het lidmaatschap geldig blijft. In het geval dat je jouw lidmaatschap opzegt, vervalt de BonusCash na 14 dagen. Houd er rekening mee dat de BonusCash niet vervalt als je ervoor kiest om jouw lidmaatschap binnen die 14 dagen opnieuw te activeren. BonusCash kan niet worden omgezet in geld of aan een ander lid worden gegeven.
Door de lidmaatschapsvoorwaarden van luxplus.be te bevestigen geef je Luxplus ApS toestemming om maandelijks het aangegeven abonnementsbedrag af te schrijven totdat je besluit het lidmaatschap op te zeggen.
Wanneer je een order plaatst op luxplus.be, ontvang je een bevestiging per e-mail welke informatie bevat met informatie over de lidmaatschapsvoorwaarden. Je kunt deze informatie altijd blijven inzien op onze website.
Wanneer je lid wordt van Luxplus, moet je bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent. Als je jonger bent dan 18 jaar, moet het abonnement worden bevestigd door een ouder of wettelijke voogd. Een overeenkomst kan altijd worden opgezegd door een ouder of wettelijke voogd, indien de ondertekenaar minderjarig is.
Je abonnement wordt maandelijks afgeschreven, totdat je het lidmaatschap opzegt. Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd om je constant toegang te geven.
Jouw registratie op luxplus.nl is wettelijk bindend vanaf het moment dat je de eerste bestelling plaatst en daarmee jouw lidmaatschap activeert. Door de Ledenprijs te selecteren in plaats van de Normale prijs, accepteer je ook het starten van een lidmaatschap. Als lid van Luxplus en kaarthouder ben je verplicht om te betalen voor jouw lidmaatschapsperiode, totdat je jouw abonnement en/of lidmaatschap opzegt. Houd er rekening mee dat je het lidmaatschap niet kunt beëindigen door de betaling te weigeren of door middel van een terugboeking. In het geval van onbetaalde/achterstallige facturen behoudt Luxplus zich het recht voor om het bedrag in een later stadium te incasseren, samen met het bijwerken van de betalingsgegevens, als de ontbrekende betaling is veroorzaakt door verlopen betalingsgegevens. Ook behoudt Luxplus zich ook het recht voor om partners (bijvoorbeeld incassobureaus) in te schakelen voor de invordering van betalingen.
Je bent verplicht het lidmaatschap te betalen vanaf de overeengekomen ingangsdatum van het lidmaatschap. In geval van herroeping van de overeenkomst tussen de partijen, ben je aansprakelijk voor het reeds geleverde deel van de dienst. Dit wordt naar rato berekend, op basis van de periode waarvoor Luxplus de lidmaatschapsvoordelen heeft verstrekt.
De bewijslast ligt bij jou dat je gebruik hebt gemaakt van het herroepingsrecht als hier later twijfel over ontstaat.
Alle transacties op Luxplus moeten worden betaald via iDEAL, Paypal, Klarna of creditcard (Visa Electron, Visa, MasterCard). Alle betalingskosten worden gemaakt door Luxplus ApS en worden hierbij verantwoord in de productprijzen en lidmaatschapskosten die op de website worden weergegeven. Je kunt jouw eerdere betalingen en bestellingen bekijken door in te loggen op jouw account op Luxplus. via het slotsymbool bovenaan de homepage.
Je kunt het lidmaatschap op elk moment opzeggen door in te loggen op Luxplus en in jouw account ‘Mijn lidmaatschap’ te selecteren of door contact met ons op te nemen via het contactformulier op de website (we beantwoorden jouw bericht binnen 48 uur op werkdagen). De enige uitzondering is tijdens de eerste 24 uur na het plaatsen van een order, in die periode is het lidmaatschap geblokkeerd om technische redenen en kun je het niet handmatig opzeggen via de ‘Mijn lidmaatschap’ knop. Na de initiële 24 uur kunt je het lidmaatschap opzeggen op elke manier die je wenst.
Als je het lidmaatschap beëindigt, behoudt je toegang totdat de betaalde periode verloopt.Nadat een lidmaatschap is opgezegd, wordt er geen geld van jouw rekening afgeschreven, tenzij je ervoor kiest om jouw lidmaatschap opnieuw te activeren.
Het Luxplus abonnement valt onder juridische wetgeving waardoor je het recht hebt om binnen 14 dagen jouw lidmaatschap te annuleren. In de praktijk betekent dit dat jouw recht om te annuleren 14 dagen nadat je de overeenkomst met ons bent aangegaan vervalt. Jouw recht om te annuleren is geldig vanaf de dag dat je jouw eerste transactie doet op Luxplus en niet bij de maandelijkse afschrijvingen.
Leden zijn verplicht om voor het lidmaatschap te betalen vanaf de afgesproken startdatum van het lidmaatschap. In het geval van herroeping van de overeenkomst tussen de partijen, zijn de leden aansprakelijk voor het betalen van de diensten die al geleverd zijn. Deze wordt naar ratio berekend op basis van de periode dat Luxplus de lidmaatschapsvoordelen heeft verstrekt.
Wanneer je wenst om het lidmaatschap te annuleren, dien je dit te communiceren naar Luxplus toe maximaal 14 dagen nadat je de overeenkomst met ons bent aangegaan. Je kunt dit communiceren via het contactformulier op de website. Geef in het bericht duidelijk aan dat je de overeenkomst wilt annuleren hierbij gebruik makend van jouw recht.
Geüpdate 10.06.2024
Onze ledenprijzen zijn veel lager dan de 'normale' prijs. Wanneer je koopt voor de ledenprijs dan word je automatisch lid. De eerste 14 dagen zijn gratis, vervolgens €9,95 per maand. Je kunt jouw lidmaatschap gemakkelijk op elk moment opzeggen. Lees meer
Onze Ledenprijzen zijn VEEL lager dan de Normale prijs. We kopen een brede selectie producten met authenticiteitsgarantie rechtstreeks van de grootste leveranciers - zodat onze leden ze voordelig kunnen krijgen.
Wil jij ook afscheid nemen van te hoge prijzen? Koop dan tegen de Ledenprijs en je wordt automatisch lid bij jouw eerste bestelling.
De eerste 14 dagen zijn gratis, daarna kost het € 9,95 per maand. Per maand opzegbaar. Lees meer
Als je een bestelling plaatst met Luxplus, sluit je een koopovereenkomst met Luxplus ApS, Teglværksgade 37, 1, 2100 København Ø, Denemarken.
Bij het winkelen bij Luxplus kun je kiezen tussen twee verschillende prijzen: Ledenprijs en Normale prijs. Als je ervoor kiest om tegen Ledenprijs te kopen, voeg je automatisch een lidmaatschap toe aan de winkelmand. Als je al een lidmaatschap hebt, log je gewoon in op jouw account voordat je gaat shoppen op Luxplus. Als je een nieuw lid bent, krijg je een gratis introductieperiode aangeboden. Als je eerder lid bent geweest van Luxplus, krijg je bij jouw bestelling een maandelijks lidmaatschap voor de prijs van €9,95 en wordt jouw lidmaatschap opnieuw geactiveerd.
Het is niet toegestaan om bij Luxplus gekochte producten aan derden te verkopen. Als dit vermoeden ontstaat dan kan jouw lidmaatschap worden geannuleerd. Als je geen lid wilt zijn, kun je ervoor kiezen om artikelen tegen de Normale prijs te kopen. In dat geval wordt geen lidmaatschap toegevoegd in het betalingsproces.
Als je een order hebt geplaatst en je wilt deze annuleren log dan in op luxplus.be met jouw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op ‘Mijn orders’ in het menu rechtsboven op de pagina. Klik op de infoknop rechts van de order die je wilt annuleren en klik op ‘Annuleer order’. Het is alleen mogelijk een order te annuleren wanneer ons magazijn de order nog niet heeft verwerkt.
De op luxplus.be aangeboden betaalmogelijkheden zijn: iDEAL, PayPal, Klarna, Mastercard, VISA en VISA Electron. Alle betalings- en creditcard toeslagen zijn verrekend in de productprijzen en daardoor voor rekening van Luxplus ApS. Pas wanneer de betaling is ontvangen zal Luxplus overgaan tot verzending van de order of tot het voortzetten van het lidmaatschap. Je zult niet aangeslagen worden voor een bedrag wat hoger ligt dan hetgeen waarvoor je toestemming hebt gegeven bij het afronden van jouw order.
Alle prijzen zijn weergegeven inclusief BTW en zijn actuele retailprijzen. Wanneer je aankopen doet bij Luxplus zullen alle overeenkomsten in het Nederlands zijn.
Bij Luxplus geplaatste orders worden bezorgd door DHL of GLS. Voor leden van Luxplus is de bezorging naar een pakketpunt of thuisbezorging met GLS kosteloos bij een bestelling vanaf €19. Bij een bestelling onder €19 kost de thuisbezorging of naar een GLS pakketpunt €2. Voor leden is de bezorging met DHL Home €4.95. Voor niet-leden bedragen de bezorgkosten €5,95 per bestelling naar een GLS pakketpunt of thuisbezorging. Voor niet-leden is de bezorging €7,95 met DHL Home. Luxplus ApS is verantwoordelijk voor de bestelde producten tot het moment van bezorging.
Luxplus biedt een retourbeleid van 90 dagen (het standaard, wettelijk goedgekeurde beleid is 14 dagen). Deze periode gaat in op de dag van bezorging van jouw bestelde producten.
Als je wenst een of meerdere producten te retourneren, verzoeken wij je dit voor een snelle afhandeling van jouw retour aan ons te laten weten via het contactformulier op onze website (we beantwoorden jouw bericht binnen 48 uur op werkdagen).
Het is niet mogelijk om de order te annuleren door het pakket te weigeren bij ontvangst, tenzij je een duidelijke onderbouwing van jouw beslissing om te annuleren geeft door contact op te nemen via het contactformulier.
Het retourrecht geldt niet voor producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
Als je één of meerdere producten naar ons wilt retourneren, contacteer ons dan binnen 90 dagen via het contactformulier in de rechterbovenhoek. Voeg alsjeblieft foto's van de producten die je gaat retourneren toe en benoem het ordernummer in de mail. Je ontvangt dan de retourinstructies. Het is belangrijk dat je een briefje met jouw naam, ordernummer en e-mailadres in het retourpakket doet. Als je een product retourneert, ben jij verantwoordelijk dat dit product veilig is verpakt. Je draagt het risico van het pakket/de producten totdat wij deze hebben ontvangen. Bewaar daarom het postbewijs en het Track & Trace nummer. De terugbetaling van jouw retourzending wordt verwerkt zodra wij de foto van de producten en het Track & Trace nummer van het retourpakket hebben ontvangen.
Bij het retourneren moeten alle onderdelen van een product geretourneerd worden. Als er bijvoorbeeld zonder extra kosten een make-up remover bij de aankoop van een mascara is meegeleverd, moeten beide onderdelen worden geretourneerd. Als een pakket wordt geretourneerd vanwege weigering van ontvangst of dat het niet is opgehaald bij een pakketpunt, is het de verantwoordelijkheid van de klant om contact met ons op te nemen, aangezien wij hiervan niet automatisch op de hoogte worden gesteld. In deze gevallen brengen wij retourkosten van €2.95 in rekening, die in mindering worden gebracht op op het terug te betalen bedrag.
De prijzen die je ziet op Luxplus.be zijn dagprijzen, we behouden ons het recht om prijzen en informatie op elk moment op de website te veranderen zonder kennisgeving. Zowel feitelijke informatie als prijs informatie wordt verstrekt daargelaten schrijffouten, onjuist vermelde beschrijvingen en technische specificaties. We streven ernaar om zo accuraat mogelijke informatie te geven op Luxplus.be echter in het geval van problemen, erkennen wij geen verantwoordelijkheid voor eventuele (typ)fouten, prijsfouten, producten die niet meer voorradig zijn en/of kosten of verliezen veroorzaakt door onjuiste informatie op de pagina of door onjuist gebruik.
Bovendien erkennen wij geen verantwoordelijkheid voor verkeerd benoemde prijzen op advertentiepagina’s op het internet. Advertentiepagina’s creëren onze productprijzen met vertragingen en zijn daarom niet altijd accuraat. Voorbeelden van advertentiepagina’s: Pricerunner en aangesloten banners, sociale media zoals Facebook, Instagram, etc.
Prijzen en andere informatie in advertenties zijn niet bindend. Dit betekent dat je een aanbieding kan zien voor een product op een online advertentiepagina, maar dat het later blijkt dat dit product duurder is dan geadverteerd. Als je een fout/incorrecte prijs ziet in een geprinte advertentie, advertentiepagina’s of speciale aanbiedingen pagina, zijn deze incorrecte prijzen niet bindend.
Al onze producten worden direct besteld bij de grootste leveranciers met een authenticiteitsgarantie binnen de EU. Om deze reden kan, de verschijning van bepaalde producten anders zijn, kan de taal verschillen of kunnen producten een andere kleur hebben.
We behouden ons het recht voor afwijkingen van de totale prijs door afronding van individuele prijzen.
De vergoeding van jouw retourzending zal verwerkt worden, wanneer we foto's van de producten en het Track & Trace nummer van de retourzending hebben ontvangen. Het bedrag zal altijd worden vergoed naar de gebruikte betalingsmethode tijdens het doen van de aankoop. Bijvoorbeeld, als je hebt betaald met een debit kaart, zal het bedrag worden vergoed naar de debit kaart.
Let op: Elke waardevermindering die verband houdt met het gebruik van het product dat oneigenlijk is of afwijkt van het bedoelde gebruik en de functie, wordt betaald door de klant. Als je het product echter beschadigt door verkeerd gebruik of onzorgvuldigheid en je verzoekt een refund, dan is het mogelijk dat je slechts een klein deel of niets van de aankoopprijs terugkrijgt als je het terugstuurt, afhankelijk van de handelswaarde van het/de product(en) in kwestie en de aard van het gegeven incident.
Bij schoonheidsproducten, geuren en cosmetica kan de originele verpakking een belangrijke rol spelen bij het bepalen van de waarde van het product of de producten in kwestie. We raden je dan ook aan om artikelen in onbeschadigde staat op te sturen.
Luxplus is een gecertificeerd lid van Thuiswinkel Waarborg. Hét kwaliteitskeurmerk voor online winkelen. Pas na uitgebreide toetsing op het gebied van wet- en regelgeving, veiligheid en financiële stabiliteit mogen webshops dit keurmerk voeren. Zo weet je zeker dat je zaken doet met een betrouwbare webwinkel. Door onze certificering bij Thuiswinkel zijn de algemene voorwaarden van Thuiswinkel ook op toepassing bij jouw aankoop.
Luxplus ApS biedt de standaard juridische klachten procedure, geldig tot 24 maanden na ontvangst van het product. Dit betekent dat je het product kunt laten repareren, omwisselen, je geld kunt terugkrijgen of een prijsreductie kunt ontvangen, afhankelijk van de exacte situatie. De klacht moet legitiem zijn, wat inhoudt dat de mogelijke gebreken niet veroorzaakt zijn door onjuist gebruik of vernieling. Wees ervan bewust dat bepaalde producten een beperkte levensduur hebben en dat daar rekening mee wordt gehouden bij de klachtafhandeling.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een Luxplus order hebt ontvangen en je een fout of ontbrekende producten of onderdelen opmerkt. Gaarne vernemen wij dit zo snel mogelijk of binnen een redelijke tijdsperiode vanaf het moment dat je merkt dat er iets mis is met jouw bestelling. Een klacht kun je indienen via het contactformulier op onze website, waarna wij de kwestie zullen behandelen. Klachten worden binnen een redelijke termijn geacht wanneer wij ze ontvangen binnen 2 maanden nadat de fout is opgemerkt.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via email, het contactformulier of chat. Je krijgt van ons binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.be). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Luxplus ApS
VAT DK 25090705
Teglvaerksgade 37, 1
2100 Kopenhagen
Denemarken
Opgericht in 2013
Geüpdate 29.02.2024
Gegevensbescherming heeft bij Luxplus de hoogste prioriteit. Het is daarom voor ons vanzelfsprekend om uw gegevens grondig en verantwoordelijk te behandelen. In de volgende verklaring leggen we uit welke persoonlijke en gebruikersgerelateerde gegevens we van u verzamelen en voor welke doeleinden we deze gegevens opslaan en gebruiken.
We hebben de volgende contactgegevens:
Luxplus ApS
BTW DK 25090705
BEDRIJFSINFORMATIE
Luxplus ApS
Teglvaerksgade 37, 1
2100 Kopenhagen
Denemarken
Persoonlijke gegevens zijn alle gegevens met betrekking tot een identificeerbare persoon, zoals naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en dergelijke.
Wanneer u zich registreert als klant bij Luxplus, slaan we uw naam, telefoonnummer en e-mailadres op in een elektronische klantendatabase, die alleen toegankelijk is voor personeel van Luxplus. Voordat we uw persoonlijke gegevens verzamelen, vragen we om uw uitdrukkelijke toestemming om dit te doen en ervoor te zorgen dat u precies weet welke informatie wordt opgeslagen. Wij slaan uw persoonlijke gegevens op om de goederen die u bestelt te verzenden, met u te communiceren en om te voldoen aan de bedrijfsvoorschriften, die volgens de Deense boekhoudwetgeving gedurende 5 jaar moeten worden bewaard. Om uw bestelling te voltooien, zullen sommige persoonlijke gegevens worden gedeeld met geselecteerde derde partijen. Hieronder vallen de serviceproviders die we gebruiken voor logistiek, transport en banken, aan wie we de nodige klantgegevens doorgeven voor verpakking, levering en betaling. Deze serviceproviders mogen uw persoonlijke gegevens alleen gebruiken om hun respectievelijke taken te vervullen. Elk ander gebruik van uw gegevens is ten strengste verboden.Vertrouwelijke informatie wordt niet door ons opgeslagen en is daarom nooit beschikbaar gesteld.
Als klant bij Luxplus heeft u het recht om uw registratie op elk gewenst moment in te trekken. U heeft ook het recht om persoonlijke informatie over u te zien die we hebben opgeslagen.Deze rechten zijn in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR). Stuur voor meer informatie een e-mail naar hey@luxplus.be.
Elke geregistreerde klant heeft toegang tot een persoonlijk, met een wachtwoord beveiligd klantaccount. Een e-mailadres en wachtwoord zijn vereist om in te loggen op dit klantaccount.Het wachtwoord wordt door de klant zelf gekozen als de eerste stap van het registratieproces en is niet zichtbaar of toegankelijk voor medewerkers van Luxplus of iemand anders. In het klantenaccount vindt u uw persoonlijke informatie, informatie over uw bestellingen en informatie over uw lidmaatschap. U hebt de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens hier te bewerken als ze onjuist zijn.
Na het voltooien van een aankoop bij Luxplus wordt een automatisch e-mailbericht verzonden waarin uw bestelling wordt bevestigd en wordt onmiddellijk verzonden naar het e-mailadres dat u hebt opgegeven. De orderbevestiging bestaat uit de contactgegevens (naam en adres) van de persoon aan wie de goederen worden verzonden, uw bestelnummer, betaalmethode en een overzicht van de goederen die u hebt besteld. In deze e-mail staan fragmenten uit onze algemene voorwaarden, inclusief het annuleringsbeleid en garantie-informatie.
Nadat de goederen zijn verzonden, wordt een automatische verzendbevestiging verzonden naar het e-mailadres dat u hebt opgegeven. De bevestiging van verzending bevat uw bestelnummer en trackingnummer waarmee u uw pakket (en) kunt volgen.
Nadat u zich als klant bij Luxplus hebt geregistreerd, sturen wij u mogelijk een aantal e-mails over de service.
Als u zich aanmeldt voor de Luxplus-nieuwsbrief, slaan we uw e-mailadres op om u nieuws, speciale aanbiedingen, huidige productselecties en andere informatie te sturen. De nieuwsbrieven worden op verschillende tijdsintervallen verzonden, afhankelijk van de omstandigheden. U kunt op elk moment stoppen met het ontvangen van Luxplus-nieuwsbrieven door te klikken op de link 'Abonnement opzeggen' in de nieuwsbrief of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Op Luxplus.be heeft u de mogelijkheid om vragen te stellen en / of opmerkingen te geven aan producten op elke productpagina. Het invullen van de naam- en adresvelden is optioneel en u kunt de commentaarfunctie anoniem gebruiken. Als u wenst dat wij uw vraag beantwoorden, vragen we u wel om de naam- en adresvelden in te vullen, zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Alle verstrekte persoonlijke gegevens worden alleen door Luxplus verzameld en gebruikt als een verantwoordelijk gegevensverwerkend bedrijf. Uw persoonlijke informatie zal nooit openbaar worden gemaakt of verkocht aan derden. Dit omvat het openbaar maken van externe markten en / of voor onderzoeksdoeleinden. Alleen gegevens die nodig zijn voor het vervullen van de legitieme belangen van vervoer, aflevering en betaling worden doorgegeven aan verantwoordelijke dienstverleners. Deze serviceproviders mogen uw gegevens alleen gebruiken om hun specifieke doelen te bereiken. Elk ander gebruik is ten strengste verboden en zal in geen geval plaatsvinden.
Zie 'Services van derden' voor meer informatie.
In het geval van het behandelen van serviceverzoeken en bestellingen, is het mogelijk dat de klantenservice de klant in specifieke gevallen vraagt om identificatie of andere persoonlijke informatie te verstrekken.
De klant kan deze informatie per e-mail naar Luxplus verzenden. Na verwerking van de zaak worden deze persoonlijke gegevens binnen 48 uur verwijderd.
Gebruikersgegevens zijn gegevens die kunnen worden verzameld wanneer u een website bezoekt.
Wanneer klanten Luxplus bezoeken, registreren we hoe ze onze website bezoeken, inclusief hoe ze onze website bereiken, welke van onze sites ze bezoeken, enz. We registreren ook welke goederen klanten bij ons hebben gekocht. We doen dit om het gedrag van onze klanten te begrijpen, zodat we de functies en het assortiment van onze websites kunnen verbeteren en optimaliseren ten voordele van onze klanten.
Een cookie is een bestand dat door de website gegenereerde informatie bevat over of u een nieuwe of eerder geregistreerde klant bent, op welke producten u klikt en hoe u door onze website navigeert. Normaal gesproken bewaren we cookies voor een periode van 12 maanden. Cookies worden opgeslagen op uw pc / laptop, tablet en / of smartphone. Een cookie kan u niet als een individueel wezen registreren. Het herkent alleen uw pc / laptop, tablet en / of smartphone en toont een aangepaste versie van onze website.
U kunt de instellingen in uw browser wijzigen zodat deze u waarschuwt wanneer een website gebruik maakt van cookies. Je hebt ook de mogelijkheid om cookies allemaal tegelijk te deactiveren. Als u uw cookies wilt verwijderen, kunt u dit doen in uw browserinstellingen. Als u vragen heeft over uw cookies, kunt u een e-mail sturen naar hey@luxplus.be.
Uw IP-adres is het adres van de computer die u tijdens uw bezoek gebruikt. Het IP-adres wordt geregistreerd om ervoor te zorgen dat Luxplus terug naar de computer kan traceren, mocht er sprake zijn van misbruik of illegaliteit in verband met uw bezoek.
We werken samen met verschillende externe providers die cookies namens ons plaatsen en gebruiksgegevens registreren. Dit omvat bijvoorbeeld hoe u op de Luxplus-website bent terechtgekomen en op welk type online adverteren u klikt. Op deze manier is het voor ons mogelijk om gebruikersgerichte online advertenties aan te bieden, aangepast aan uw individuele voorkeuren. Dit alles gebeurt anoniem; Luxplus bewaart geen persoonlijke gegevens zoals uw naam, adres of e-mailadres voor dit doel. Elk gedetecteerd IP-adres is ook geanonimiseerd.
Luxplus werkt met de volgende externe leveranciers voor analyse en marketingdoeleinden:
Google Analytics is een service van Google Inc. die professionele en complexe webanalyse biedt. Lees meer over Google Analytics
Google AdWords is een online advertentieservice ontwikkeld door Google Inc. die adverteerders (in dit geval Luxplus) kunnen gebruiken om specifiek te adverteren. Luxplus gebruikt Google AdWords voor retargeting. Lees meer over Google AdWords.
Criteo is een retargetingbedrijf dat gepersonaliseerde online advertenties aanbiedt aan gebruikers die eerder een bepaalde website hebben bezocht (in dit geval Luxplus). Lees meer over Criteo.
Facebook Custom Audiences is een Facebook-tool die gerichte reclame naar specifieke doelgroepen mogelijk maakt. Luxplus gebruikt deze Facebook-tool voor retargeting. Luxplus deelt telefoonnummers en e-mailadressen met Facebook, via versleutelde en veilige gegevensuitwisseling. Het doel van deze gegevensverwerking is om ons te helpen relevante advertenties weer te geven voor al onze leden op Facebook en Instagram. Zie 10. Jouw rechten over hoe je dataverwijdering kunt aanvragen. Lees meer over Facebook Custom Audiences.
Awin (voorheen Zanox) is een retargetingbedrijf dat persoonlijke online advertenties weergeeft aan bezoekers op bepaalde websites (in dit geval Luxplus). Lees meer over Awin.
Luxplus werkt samen met Trustpilot om de consumentenervaring te verbeteren. We delen uw orderbevestiging alleen met Trustpilot. Lees meer over Trustpilot.
Klaviyo is een marketingautomatiseringsplatform dat door Luxplus wordt gebruikt om e-mails te versturen. We delen de informatie met Klaviyo die nodig is om gepersonaliseerde communicatie te sturen over lidmaatschap, bestellingen, productaanbevelingen en campagnes. Lees meer over Klaviyo
Hello Retail is software die door Luxplus wordt gebruikt om relevante productaanbevelingen te doen op de Luxplus-site en in andere relevante kanalen (bijv. e-mails). We delen de informatie die nodig is met Hello Retail om de meest gepersonaliseerde en relevante ervaring te bieden. Lees meer over Hello Retail
Luxplus werkt met de volgende externe leveranciers voor leveringsdoeleinden:
Luxplus gebruikt Coolrunner om bestellingen af te handelen en af te leveren. Resulterend delen we bezorginformatie, e-mailadres en telefoonnummer met Coolrunner. Coolrunner geeft deze informatie door aan een 4e partij, bijvoorbeeld PostNord DAO, DHL en soortgelijke logistieke bedrijven. Lees meer over Coolrunner.
Luxplus gebruikt bpost voor de afhandeling van de order. Met bepost delen wij orderinformatie, afleverinformatie en contactinformatie. Lees meer over bpost.
Daarnaast werkt Luxplus samen met de volgende externe leveranciers:
Dixa is het klantenserviceplatform dat we gebruiken om vragen van klanten te volgen. Bij Dixa bewaren we uw naam, adres en eventuele correspondentie als en / of wanneer u contact opneemt met onze klantenservice via telefoon, e-mail, chat en / of facebook. Alle vormen van klantcontact worden geregistreerd via Dixa. Lees meer over Dixa.
SendGrid is een e-mail omroepdienst die alle e-mails verwerkt die Luxplus naar zijn klanten stuurt. We delen e-mailadressen met SendGrid. Lees meer over SendGrid.
Luxplus bewaart geen klantbetalingsinformatie. Dit wordt gedaan door de respectieve betalingsdienstaanbieders die worden gebruikt bij het doen van een aankoop op de website. Luxplus wisselt een ID uit met de gekozen betalingsdienstaanbieder, via welke de betaalmethode wordt geïdentificeerd. Deze betalings-ID is uniek tussen Luxplus, de betalingsdienstaanbieder en de klant en kan daarom nergens anders worden gebruikt.
Luxplus gebruikt de volgende betalingsdiensten / betalingsgateways:
Om je de betaalmethoden van Klarna aan te bieden, kunnen we je contact- en bestelgegevens tijdens het afrekenen (checkout) aan Klarna doorgeven, zodat Klarna kan beoordelen of je in aanmerking komt voor de betaalmethoden van Klarna en deze betaalmethoden voor je op maat kan maken. Je persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de privacyverklaring van Klarna.
Als u vragen hebt over de opslag van uw betalingsinformatie, vragen wij u om u te wenden naar de betalingsdienstaanbieder die u gebruikte tijdens het winkelen bij Luxplus. Als u wilt weten welke betalingsserviceprovider voor een specifieke bestelling is gebruikt, neemt u contact op met hey@luxplus.be.
Luxplus aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor het privacybeleid van derden en zakenpartners. Als u geïnteresseerd bent in het vermelde privacybeleid van derden, vragen wij u om uzelf hierop te richten.
Luxplus neemt de bescherming van uw persoonlijke gegevens uiterst serieus. We hebben passende fysieke, technische en organisatorische maatregelen geïmplementeerd om uw gegevens te beveiligen tegen onopzettelijk verlies, ongeoorloofde toegang, gebruik, wijziging en opslag. Luxplus aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor fouten in de gegevensoverdracht of ongeoorloofde toegang van externe personen of organisaties.
We zijn altijd bereikbaar als u vragen of opmerkingen hebt over onze gegevensbescherming. Neem contact op met onze klantenservice op hey@luxplus.be.
Luxplus behoudt zich het recht voor om zijn privacybeleid te allen tijde te wijzigen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.
In verband met de rechtmatige verwerking van uw persoonlijke gegevens, verzenden wij uw gegevens soms naar organisaties in de VS. Deze bedrijven zijn gecertificeerd onder het EU-VS Privacy Shield en zorgen ervoor dat de principes worden nageleefd. Dit mechanisme is door de Europese Commissie goedgekeurd als een adequate bescherming en middel voor het overbrengen van gegevens naar landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER) en is daarom GDPR-compliant .
Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet overdragen aan organisaties of personen in de VS of andere derde landen, indien deze landen worden bepaald door de Europese Commissie als niet-passend in het bieden van een adequaat niveau van gegevensbescherming onder Art. 45 van Verordening (EU) 2016/679.
Mochten we uw persoonsgegevens in de toekomst naar onbeveiligde derde landen moeten overbrengen, dan zal dit alleen gebeuren als de ontvanger in het relevante derde land het vereiste niveau van gegevensbescherming heeft bereikt om in overeenstemming te zijn met dit privacybeleid en de EU-gegevensbescherming wetgeving.
Overdrachten zullen daarom plaatsvinden op basis van een van de volgende gronden:
Als u een van de volgende rechten wilt uitoefenen, neem dan contact met ons op via de contactgegevens die u aan het begin van het privacybeleid hebt verstrekt.
We zullen zo snel mogelijk reageren en niet later dan een maand na de datum waarop we uw verzoek hebben ontvangen, tenzij de complexiteit en omvang van het verzoek betekent dat we dit niet kunnen. In dergelijke omstandigheden zal de uiterste datum voor beantwoording worden verlengd tot 3 maanden (artikel 12 GDPR).
U hebt het recht geïnformeerd te worden over de verzameling en het gebruik van uw persoonlijke gegevens (via dit privacybeleid).
U hebt het recht om een kopie van de persoonlijke gegevens die we bij u bewaren, aan te vragen. Toegang kan worden beperkt op basis van bedrijfsgeheimen en / of intellectuele eigendomsrechten, of op basis van het feit dat de informatie ook betrekking heeft op andere identificeerbare personen.
U hebt het recht om te verzoeken dat wij onnauwkeurige of onvolledige persoonlijke gegevens corrigeren onder Art. 16 GDPR. Evenzo hebt u het recht om persoonlijke gegevens te laten wissen (het 'recht om te worden vergeten') onder Art. 17 GDPR.
Als we er zeker van zijn dat de persoonlijke gegevens die we bij u hebben, onjuist of onvolledig zijn, zullen we dit zo snel mogelijk verhelpen. Luxplus ApS zal niet voldoen aan verzoeken die ongegrond of buitensporig zijn.
Luxplus ApS zal uw gegevens niet corrigeren of wissen indien het noodzakelijk is om te voldoen aan een wettelijke verplichting, of wanneer dit nodig is voor het instellen, uitoefenen of verdedigen van juridische claims. In dergelijke omstandigheden zal Luxplus ApS alleen de persoonlijke gegevens opslaan die Luxplus ApS wettelijk verplicht of gerechtigd is en alle andere persoonlijke gegevens zal wissen.
U hebt het recht om uw toestemming voor de verwerking door Luxplus ApS van uw persoonlijke gegevens, geheel of gedeeltelijk, te allen tijde op te zeggen onder Art. 7 GDPR.
Na intrekking van de toestemming zal Luxplus ApS stoppen met het omgaan met uw persoonlijke gegevens, tenzij Luxplus ApS wettelijk verplicht is of het recht heeft om alle of delen van uw persoonlijke gegevens op te slaan. In dergelijke omstandigheden zal Luxplus ApS alleen de persoonlijke gegevens opslaan die Luxplus ApS wettelijk verplicht of gerechtigd is en alle andere persoonlijke gegevens zal wissen. Het intrekken van de toestemming heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking op basis van toestemming voordat deze werd ingetrokken.
Als u uw toestemming intrekt voor de verwerking van de gegevens die nodig zijn om Luxplus ApS te gebruiken, zal uw klantaccount niet langer werken, omdat we mogelijk al uw gegevens moeten verwijderen, waarvan sommige noodzakelijk zijn voor het functioneren van uw klantaccount.
Als je jouw gegevens wilt laten verwijderen, neem dan contact op met de klantenservice via hey@luxplus.be
U hebt te allen tijde het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens door Luxplus ApS onder Art. 21 GDPR. U kunt ook bezwaar maken als u van mening bent dat uw persoonlijke gegevens in strijd zijn met de toestemming die u aan Luxplus ApS hebt gegeven of met toepasselijke wetgeving.
Tenzij Luxplus ApS overtuigende legitieme redenen voor de verwerking kan aantonen, zal Luxplus ApS uw persoonlijke gegevens niet langer verwerken.
In bepaalde omstandigheden heeft u het recht om te verzoeken om beperking van uw persoonlijke gegevens onder Art. 18 GDPR. U heeft het recht op beperking van uw persoonlijke gegevens bij Luxplus ApS onder de volgende omstandigheden:
Omdat de verwerking van uw persoonlijke gegevens gebaseerd is op toestemming en / of contract en omdat de gegevensverwerking automatisch gebeurt, heeft u recht op gegevensportabiliteit.
Het recht op gegevensportabiliteit betekent dat u het recht heeft om de persoonlijke gegevens die u zelf heeft onthuld aan Luxplus ApS te ontvangen in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machinaal leesbaar formaat. U kunt dit dan opnieuw gebruiken voor uw eigen doeleinden en de gegevens overdragen aan een andere serviceprovider. (Artikel 20 GDPR)
U heeft het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Het Autoriteit Persoonsgegevens kan ook algemene richtlijnen geven over privacy en sjablonen voor het indienen van klachten.
Het bureau van de Information Commissioner
Adres: Autoriteit Persoonsgegevens
Bezuidenhoutseweg 30
2594 AV Den Haag
Telefoon: 088 - 1805 250 (lokaal tarief)
Website: www.autoriteitpersoonsgegevens.nl
Gepubliceerd op 18 november 2022
Luxplus (Luxplus ApS) is een ledenclub die naast andere ledenvoordelen kortingen biedt op bekende parfum- en cosmeticamerken. Luxplus is alleen voor particulieren. Het lidmaatschap is persoonlijk en kan niet worden gedeeld. Bij overtreding van de lidmaatschapsvoorwaarden kan het lidmaatschap worden geannuleerd.
Om lid te worden moet je 18 jaar of ouder zijn.
Je verdient BonusCash bij het voltooien van een bestelling bij Luxplus. De hoeveelheid BonusCash is afhankelijk van welke producten je koopt. Je kunt op elk moment zien hoeveel BonusCash je hebt verdiend als je bent ingelogd op je account. De BonusCash wordt automatisch toegepast op de volgende bestelling in een verhouding van 1:1. 9 BonusCash geeft je bijvoorbeeld een korting van € 9. BonusCash kan niet worden gebruikt tijdens de gratis proefperiode.
BonusCash verloopt niet, zolang het lidmaatschap geldig blijft. In het geval dat je jouw lidmaatschap opzegt, vervalt de BonusCash na 14 dagen. Houd er rekening mee dat de BonusCash niet vervalt als je ervoor kiest om jouw lidmaatschap binnen die 14 dagen opnieuw te activeren. BonusCash kan niet worden omgezet in geld of aan een ander lid worden gegeven.
Door de lidmaatschapsvoorwaarden van luxplus.be te bevestigen geef je Luxplus ApS toestemming om maandelijks het aangegeven abonnementsbedrag af te schrijven totdat je besluit het lidmaatschap op te zeggen.
Wanneer je een order plaatst op luxplus.be, ontvang je een bevestiging per e-mail welke informatie bevat met informatie over de lidmaatschapsvoorwaarden. Je kunt deze informatie altijd blijven inzien op onze website.
Wanneer je lid wordt van Luxplus, moet je bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent. Als je jonger bent dan 18 jaar, moet het abonnement worden bevestigd door een ouder of wettelijke voogd. Een overeenkomst kan altijd worden opgezegd door een ouder of wettelijke voogd, indien de ondertekenaar minderjarig is.
Je abonnement wordt maandelijks afgeschreven, totdat je het lidmaatschap opzegt. Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd om je constant toegang te geven.
Jouw registratie op luxplus.nl is wettelijk bindend vanaf het moment dat je de eerste bestelling plaatst en daarmee jouw lidmaatschap activeert. Door de Ledenprijs te selecteren in plaats van de Normale prijs, accepteer je ook het starten van een lidmaatschap. Als lid van Luxplus en kaarthouder ben je verplicht om te betalen voor jouw lidmaatschapsperiode, totdat je jouw abonnement en/of lidmaatschap opzegt. Houd er rekening mee dat je het lidmaatschap niet kunt beëindigen door de betaling te weigeren of door middel van een terugboeking. In het geval van onbetaalde/achterstallige facturen behoudt Luxplus zich het recht voor om het bedrag in een later stadium te incasseren, samen met het bijwerken van de betalingsgegevens, als de ontbrekende betaling is veroorzaakt door verlopen betalingsgegevens. Ook behoudt Luxplus zich ook het recht voor om partners (bijvoorbeeld incassobureaus) in te schakelen voor de invordering van betalingen.
Je bent verplicht het lidmaatschap te betalen vanaf de overeengekomen ingangsdatum van het lidmaatschap. In geval van herroeping van de overeenkomst tussen de partijen, ben je aansprakelijk voor het reeds geleverde deel van de dienst. Dit wordt naar rato berekend, op basis van de periode waarvoor Luxplus de lidmaatschapsvoordelen heeft verstrekt.
De bewijslast ligt bij jou dat je gebruik hebt gemaakt van het herroepingsrecht als hier later twijfel over ontstaat.
Alle transacties op Luxplus moeten worden betaald via iDEAL, Paypal, Klarna of creditcard (Visa Electron, Visa, MasterCard). Alle betalingskosten worden gemaakt door Luxplus ApS en worden hierbij verantwoord in de productprijzen en lidmaatschapskosten die op de website worden weergegeven. Je kunt jouw eerdere betalingen en bestellingen bekijken door in te loggen op jouw account op Luxplus. via het slotsymbool bovenaan de homepage.
Je kunt het lidmaatschap op elk moment opzeggen door in te loggen op Luxplus en in jouw account ‘Mijn lidmaatschap’ te selecteren of door contact met ons op te nemen via het contactformulier op de website (we beantwoorden jouw bericht binnen 48 uur op werkdagen). De enige uitzondering is tijdens de eerste 24 uur na het plaatsen van een order, in die periode is het lidmaatschap geblokkeerd om technische redenen en kun je het niet handmatig opzeggen via de ‘Mijn lidmaatschap’ knop. Na de initiële 24 uur kunt je het lidmaatschap opzeggen op elke manier die je wenst.
Als je het lidmaatschap beëindigt, behoudt je toegang totdat de betaalde periode verloopt.Nadat een lidmaatschap is opgezegd, wordt er geen geld van jouw rekening afgeschreven, tenzij je ervoor kiest om jouw lidmaatschap opnieuw te activeren.
Het Luxplus abonnement valt onder juridische wetgeving waardoor je het recht hebt om binnen 14 dagen jouw lidmaatschap te annuleren. In de praktijk betekent dit dat jouw recht om te annuleren 14 dagen nadat je de overeenkomst met ons bent aangegaan vervalt. Jouw recht om te annuleren is geldig vanaf de dag dat je jouw eerste transactie doet op Luxplus en niet bij de maandelijkse afschrijvingen.
Leden zijn verplicht om voor het lidmaatschap te betalen vanaf de afgesproken startdatum van het lidmaatschap. In het geval van herroeping van de overeenkomst tussen de partijen, zijn de leden aansprakelijk voor het betalen van de diensten die al geleverd zijn. Deze wordt naar ratio berekend op basis van de periode dat Luxplus de lidmaatschapsvoordelen heeft verstrekt.
Wanneer je wenst om het lidmaatschap te annuleren, dien je dit te communiceren naar Luxplus toe maximaal 14 dagen nadat je de overeenkomst met ons bent aangegaan. Je kunt dit communiceren via het contactformulier op de website. Geef in het bericht duidelijk aan dat je de overeenkomst wilt annuleren hierbij gebruik makend van jouw recht.
Geüpdate 10.06.2024
Gratis bezorging bij bestellingen boven €19.
Test nieuwe routines. Haal meer uit jouw producten. Blijf op de hoogte.
Saleprijzen elke dag, het hele jaar door
Exclusieve ledenaanbiedingen and gifts bij jouw aankopen
...en krijg korting op de volgende aankoop. 1 BonusCash = € 1.
Luxplus is voor leden. Door lidmaatschap verkrijg je toegang tot geweldige aanbiedingen op cosmetica, geuren, haarverzorgingsproducten en meer.
De eerste 14 dagen zijn gratis! Vervolgens kost lidmaatschap slechts €9,95 per maand en met onze kortingen betaalt het lidmaatschap zichzelf snel weer terug. Ook kun je uiteraard op elk moment het lidmaatschap opzeggen.